Ahad, 29 Mei 2016


Salam semua,

Pusat Jagaan Nur Qhaseh menyediakan perkhimatan penjagaan terhadap pesakit-pesakit mental yang ingin kan rawatan. Pusat Jagaan ini, terletak di No 139, Jalan Baru, Kampung Tengku Hussein Baru, 30020 Ipoh, Perak berdekatan dengan balai polis manjoi https://goo.gl/maps/313o3kv5NUm 




Bahagian Depan Pusat Jagaan


 Pusat Jagaan Nur Qhaseh ini mempunyai ruangan depan yang besar dan selesa bagi pelawat untuk berjumpa dengan pesakit. Malah, lebih dari 3 buah kereta boleh diletakkan di ruangan depan pusat jagaan ini.

Pusat Jagaan ini juga menyediakan kemudahan seperti television, tilam, bantal, dan katil bagi pesakit-pesakit disini. Disamping itu, pesakit disini juga diberi makan sebanyak 5 kali sehari. 







 Pekerja-pekerja di Pusat Jagaan Nur Qhaseh juga merupakan pekerja yang berpengalaman dalam mengurus dan berjaga pesakit-pesakit mental.


Untuk mengetahui lebih lanjut boleh menghubungi  :-
  • En. Abd Shukor ditalian 012-532 8539 
  • Pn.Nor ditalian 012-597 1631






1 ulasan:

  1. Halo Kak Nor dan Abang Shukor... saya sekarang sedang bekerja disebuah pusat jagaan di Temerloh Pahang. Saya telah dibebaskan sepenuhnya tapi dipanggil oleh pengurusan Rumah Sejahtera untuk menjaga seorang pesakit yang lumpuh. Walaupun gajinya tak seberapa tapi saya tak kisah sebab saya suka berada bersaaa orang-orang yang srnasib dengan saya. Terima kasihlah diatas penjagaan Kak Nor dan Abang Shukor sewaktu diIpoh dulu. Walaupun saya tak berapa puas hati ditampar dan dibuli oleh Nyah tapi saya sanggup melupakan saja peristiwa itu. Semoga Nur Qhaseh dilimpahi rezeki berlimpah-limpah dan semoga pesakit Nur Qhaseh mendapat jegaan sebaiknya

    BalasPadam